دیشب داشتم لباسشو اتو میکردم
وقتی کنار کتش آویزونش کردم
به کت و اتیکتش دست کشیدم
ما برای این راهی که اومدیم راه سختی رو تحمل کردیم
از این به بعدش خوب باشه خدا..من فقط ارامش میخوام همین
+کامنت های پست قبل رو سر فرصت جواب میدم
دکتر نوشت...ما را در سایت دکتر نوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 62