راه های رفته

خرید بک لینک

دیشب داشتم لباسشو اتو میکردم

وقتی کنار کتش آویزونش کردم

به کت و اتیکتش دست کشیدم

ما برای این راهی که اومدیم راه سختی رو تحمل کردیم

از این به بعدش خوب باشه خدا..من فقط ارامش میخوام همین

+کامنت های پست قبل رو سر فرصت جواب میدم

دکتر نوشت...

ما را در سایت دکتر نوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1402 ساعت: 16:02

صفحه بندی