هیچ ایده ای ندارم که چیکار کنم خوشحال بشه
حقیقتا این چندسال انقدر درگیری بخاطر کارش و اوضاع مالیمون داشتیم
که بجز سال اول که نامزد بودیم
هیچ سالی سورپرایزش نکردم
حتی پارسالم خیلی ناراحت بودم و نمیخواستم کاری کنم اما لحظه اخر یواشکی سوییچو برداشتم و رفتم براش کیک خریدم
وقتی برگشتم خودش درو باز کرد و گفت فهمیدم رفتی برام کیک بخری،کادو تولدشم همون کارت هدیه ای که مدیرمون برای روز معلم داد رو بهش دادم "یادم نیس سر چی ناراحت بودم که حتی کادوام نخریدم و لحظه اخر پشیمون شدم و کارت هدیه دادم بهش
"
بعدشم ناهار دوتایی رفتیم بیرون
حالا دلم میخواد امسال براش تولد بهتر بگیرم و مثل سال اول سورپرایزش کنم
شانس من روز تعطیلیه و تو خونه نمیتونم سورپرایزش کنم
کادوشم انقد گفت چی میگیری لو دادم دیگه از کادوام سورپرایز نمیشه"براش ماساژور تفنگی میخوام بخرم"
نیازمند ایده های سبزتون برای تولد اقای میم هستم![]()
ما را در سایت دکتر نوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56