معاونت

خرید بک لینک

رفتم اداره و گفتن از مهرماه سال آینده حکم معاونت میزنن برام

و مدیرمونم گفت من اسمتو میدم برای معاونت اجرایی

امیدوارم باقی مراحلم به خیر بگذره و بتونم معاون بشم

حقیقتا دیگه کشش تدریس پایه اول رو ندارم

با این چیزایی که امسال برام پیش اومد واقعا بزور میرم سرکار

حتی اگر معاونت نشه راضیم که پایه م رو عوض کنم ولی متاسفانه چون معلمی مغز خر نخورده که بخواد کلاس اول درس بده دکتر نوشت...

ما را در سایت دکتر نوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: دوشنبه 10 بهمن 1401 ساعت: 11:02

صفحه بندی