رفتم اداره و گفتن از مهرماه سال آینده حکم معاونت میزنن برام
و مدیرمونم گفت من اسمتو میدم برای معاونت اجرایی
امیدوارم باقی مراحلم به خیر بگذره و بتونم معاون بشم
حقیقتا دیگه کشش تدریس پایه اول رو ندارم
با این چیزایی که امسال برام پیش اومد واقعا بزور میرم سرکار
حتی اگر معاونت نشه راضیم که پایه م رو عوض کنم ولی متاسفانه چون معلمی مغز خر نخورده که بخواد کلاس اول درس بده دکتر نوشت...
ما را در سایت دکتر نوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97