دوستی دوباره؟

خرید بک لینک

کاش می فهمید من علاقه ای به دوستی دوباره ندارم

روزی که دخترعموم رفت ایتالیا حس کردم خیلی تنها شدم!

کلی گریه کردم هم برای خاطراتمون و هم اینکه دوست صمیمی دیگه ندارم

کسی رو ندارم بهش زنگ بزنم بگم پاشو بیا بریم فلان جا و اونم بیاد و بهمون خوش بگذره!

با همه این ها،بازم علاقه ای به دوستی دوباره با دوست صمیمی قدیمی رو ندارم

دلتنگ اون روزها میشم خیلی

اما وقتی یاد خریت های خودم و بدی هایی که در حقم کرد و من ندیده گرفتم میوفتم میگم عمرا برگردم به اون رابطه

دکتر نوشت...

ما را در سایت دکتر نوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: شنبه 25 تير 1401 ساعت: 18:36

صفحه بندی