اندراحوالات

خرید بک لینک

سلام دوستان

متاسفانه ما کرونا گرفتیم

مامان و بابام چهارمین شبه که بیمارستان بسترین و من خونه تنهایی با کرونا میگذرونم

خداروشکر نوع خفیفش رو گرفتیم اما مامان و بابام باید بستری میشدن

بعدا میام و از این چندین وقت که گذشت مینویسم

اما فعلا باید خیالم جمع بشه که مامان و بابا برگشتن خونه

برامون دعا کنید که زودتر خوب خوب بشیم❤

+حتما وقتی اومدم بهتون سر میزنم خیلی دلم براتون تنگ شده

دکتر نوشت...

ما را در سایت دکتر نوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: دوشنبه 16 فروردين 1400 ساعت: 1:36

صفحه بندی