چندین بار نوشتم و پاک کردم
هفته پیش نوشتم شک دارم در من زنده باشی
و نوشته م رو نصفه رها کردم
امشب اومدم بنویسم از حالم
نوشته هام رو که خوندم فقط به یه نتیجه رسیدم
تو عین آتیش زیر خاکستر میمونی و هروقت میبینمت این خاکستر رو جا به جا میکنی و دوباره آتیش دوست داشتنت شعله میکشه!
دکتر نوشت...ما را در سایت دکتر نوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92