من تا به حال فکر میکردم که اون بیخیال ترین آدم دنیاست
و براش هیچ اهمیتی ندارم
حتی فکر نمیکردم بهم فکرم بکنه چه برسه به اینکه اسمم رو به زبون بیاره
فهمیدم چندماهیه همش از من میپرسه
چیزی میخره میگه به ترلان نشونش دادی؟نظرش چیه؟
جایی میره معرفی میکنه به دوستم میگه با ترلان برو نظرشو بپرس
از دوستم درمورد من میپرسه،مثلا میپرسه چه خبر از ترلان؟امروز چیکارا کرده؟
من فقط چند وقت پیش رو میدونستم که به دوستم گفته بود چرا ترلان تنهایی رفت تئاتر؟میگفت باهم میرفتیم
و امشب اینارو فهمیدم
میدونم چیز کوچیکیه
اما تو دلم نور امید روشن شد
میخوام منطقی باشم
برای همین از دوستم خواستم این بار اگر ازم پرسید مستقیم ازش بپرسه،حتی اگر گفت دوسم نداره بهم بگه
میدونم به هیچ وجه به ازدواج فکر نمیکنه،اما میشه فقط امشب با خوشحالی بخوابم؟؟
دکتر نوشت...ما را در سایت دکتر نوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106