
قطعا چیزهایی هنوز از گذشته تو ضمیر ناخودآگاهم وجود داره که نیاز به روان درمانی دارهدیشب دوباره خواب اتفاقات چند سال گذشته رو دیدمنمیدونم نوشتنش فایده ای داره یانهمن بودم و دوست قدیمی و داداشش که داشتن گریه میکردناز خواب پریدم ولی حس بدش باهام موندهخواب اون فرد رو دیدم اما حس خیانت به آقای میم رو بهم داده و همین حال بدمو ده برابر کردهصبح نتونستم به حرفای آقای میم بخندم و فکر میکرد هنوز از دعوایی که دیشب کردیم ناراحتممیتونست زندگی هممون جور دیگه ای رقم بخوره اما الان جایی هستیم که تو فکر هیچکدوممو...
ادامه مطلب
چیزی به سه و نیم صبح نمونده،با حساب اینکه فردا ساعت هفت صبح باید برم دانشگاه میشه فهمید توی این چهل و هشت ساعت بیشتر از سه ساعت خواب آشفته ظهرم چشمامو روی هم نذاشتمعرق بهار و گل گاوزبون ها هم دیگه تسک...
ادامه مطلب