
خواهرزاده م بیمارستان بستری شد چون ایمنی بدنش یهویی بالا رفت و هموگلوبینش به شدت افت کرد اون یکی خواهرزادمم سه روز بخاطر عفونت روده بیمارستان بود،دوتا دیگه م حال چندان خوبی نداشتن بابامم جمعهxa0حالش بد شد و دم غروب فهمیدم آقای میم هم حالش خوب نیست ساعت...
ادامه مطلب