
پونزده اردیبهشت تولد همسرههیچ ایده ای ندارم که چیکار کنم خوشحال بشهحقیقتا این چندسال انقدر درگیری بخاطر کارش و اوضاع مالیمون داشتیمکه بجز سال اول که نامزد بودیمهیچ سالی سورپرایزش نکردمحتی پارسالم خیلی ناراحت بودم و نمیخواستم کاری کنم اما لحظه اخر یواشکی سوییچو برداشتم و رفتم براش کیک خریدموقتی برگشتم خودش درو باز کرد و گفت فهمیدم رفتی برام کیک بخری،کادو تولدشم همون کارت هدیه ای که مدیرمون برای روز معلم داد رو بهش دادم "یادم نیس سر چی ناراحت بودم که حتی کادوام نخریدم و لحظه اخر پشیمون شدم و کارت ...
ادامه مطلب