
چند وقت پیش یه گربه تو مدرسمون زایمان کردبچه ها انقد سمتش خوراکی پرتاب کردن فرار کرد رفتبچه هاش داشتن یکی یکی میمردن که دوتاشونو برداشتیمیکیشو من اوردم خونه که ازش مراقبت کنم اما کلا یک روز تونستم نگهش دارم،هردوساعت شیر میخواست و باید جیش و پی پیشو میگرفتیمواگذارش کردم تا یکماهه بشه و بعدش بتونیم نگهش داریم اما متاسفانه دوروز بیشتر زنده نموند و دامپزشک گفت احتمالا مریض بودن که مادره ولشون کرد و رفت+دوشنبه با مدیر و دوتا دیگه از معاونامون "بجز اون معاون اقامون" رفتیم روستای امامهکلی خوش گذشت البت...
ادامه مطلب